hürriyet

19 Mart 2014 Çarşamba

bahar okuma şenliği #1



                                        22 - Britanya Yolu       


"Aşkın olduğu yerde affediş de vardır."
"Her savaş bir kaybediştir. Kimi sevdiğini kimi benliğini kaybeder."

 - 22 Britanya Yolu - Amanda Hodginson bize bir ailenin savaşta neler yaşadığını ve savaştan sonra ailelerini yeniden kurmak için verdikleri uğraşı çok güzel anlatmış.. Kitap benim çok sevdiğim bir tarz olan ikili zaman şeklinde anlatılıyor- savaşta yaşananlar ve sonrası-. Silvana, Janusz ve oğulları Aurek in yaşadıkları, geride bırakılan sırlar ve yeniden aile olabilmek için yapılması gerekenler. bu kitap beni çok etkiledi halime şükrettim ve oğluma daha sıkı sarıldım. silvananın oğluna duyduğu sevgi tarif edilemez. Ailemize bir kez daha sıkı sıkı sarılalım. umarım hiç savaş olmasın ve özellikle çocuklara zarar gelmesin.  şu an çok duygusalım ve sanırım yorumuma yansıyor neyse alın ve okuyun..
Arkadya Yayınlarının kaliteli kağıtları ve püsküllü ayraçlarınıda sanırım herkes biliyor artık


biraz absürd olacak ama Ölümün Kimyası na başlayacağım belkide tam zamanıdır bilemiyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder