hürriyet

4 Mart 2014 Salı

 pinuccianın kış okuma şenliği  nin      sonuna gelindi ancak ben listemi tamamlayamadım. çünkü hem araya çok fazla farklı kitap koydum hemde şenliğe aralık ayında başladım. pinuccia ya burdan teşekkür ediyorum onun etkinliği sayesinde çok farklı ve çok güzel kitaplar okumuş oldum.. işte okuduklarım..



2. Kategori (10 puan): Kütüphaneden ödünç alınmış veya sahaftan satın alınmış bir kitap okuyanlara. Senden Önce Ben, Jojo Moyes, Pegasus Yayınları, 480 syf
4. Kategori (15 puan): 600 sayfadan uzun bir kitap okuyanlara. Tutunamayanlar, Oğuz Atay, İletişim, 724 syf
5. Kategori (15 puan): Nobel Edebiyat Ödülü kazanmış bir yazarın bir kitabını okuyanlara.  Ölüm Bir Varmış ,Bir Yokmuş, Jose Saramago, Kırmızı Kedi, 204 syf
7. Kategori (15 puan): Hiç okumadığınız bir ülke edebiyatından bir kitap okuyanlara. Limon Yapraklarının Kokusu, Clara Sanchez, Pegasus Yayınları, 415 syf
 8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere.  Bülbülü Öldürmek, Harper Lee, Altın Kitaplar, 320 syf
9. Kategori (20 puan): Adında kış mevsimine ilişkin bir sözcük olan veya konusunda kış teması olan bir kitap okuyanlara. Buz Prenses, Camilla Lackberg, Doğan Kitap, 399 syf
10. Kategori (25 puan): Yasaklanmış bir kitap okuyanlara. Madam Bovary, Gustave Flaubert, Tutku, 384 syf
11. Kategori (25 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk hakkında yazılmış bir kitap okuyanlara. Atatürk ve Kayıp Kıta Mu, Sinan Meydan, İnkilap, 240 syf
12. Kategori (25 puan): Yayınlanmış en az beş kitabı olan bir yazarın ilk kitabını veya romanını okuyanlara.   Leyleklerin Uçuşu, Jan Cristophe Grange, Doğan Kitap, 302 syf


toplam puan: 170
toplam sayfa sayısı: 3468

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder